Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

15736 VISITOR SEMINGGU BLOG 2DAYBLOGGER.COM CONTEST


Pertama tamanya terima kasih kepada Encik Faisal Abdullah kerana membuka peluang berharga ini untuk blogger2 di luar sana op kos termasuk aku lah dengan mengadakan contest


Sebelum ni pun memang ada usha2 kat blog dia...
Macam2 entry beliau buat untuk tolong blogger lain tingkatkan trafik di samping menaikkan trafik beliau sendiri...
Tahniah Inchik Pacik Trafik kita!!!
( hi hi gurau jer..)

Apa yang diperkatakan beliau semua nya benar belaka.
Ramalanku benar belaka~!

Kalau korang btul2 nak naikkan trafik ke dalam blog, kena la buat entry yang berkualiti.
Nak dapat entry berkualiti kena la ada gaya penulisan yang baik macam aku
keh keh keh
Nak lagi best guna la ayat berbunga cinta...
Tak pon letak gambar2 yang memukau jiwa pembaca...
Last sekali pandai2 lah korang nak buat apa pun...
Jangan jadik blog tak cukup siap macam Pya Mie dah la
muahahaha


Paling best bila beliau cakap macam nih :
 " Jadi apa yang saya buat untuk dapatkan visitor lebih 1000 ini?Adakah saya selalu berblogwalking?TIDAK,seminggu ini saya tidak berblogwalking. Nak tahu caranya korang godek lah blog ini.Banyak tutorial untuk meningkat trafik yang telah saya kongsikan. "

Thnx bro!
Orang pertama yang akan aku contact ko lah!
Sebab ko berjaya naikkan trafik aku! Jeng3!


No comments:

Post a Comment