Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

“Blogger Of The Day 2DayBlogger.Com! Adakah Saya Orangnya?

“Blogger Of The Day 2DayBlogger.Com! Adakah Saya Orangnya?

Ya! Memang aku lah orang nya. Masih baru dalam bidang nie namun ada cita2 yan tinggi untuk berjaya sebagai seorang blogger tegar. Bermula agak lambat tak macam orang lain. Dah nak dekat penghujung tahun 2010 baru aku start blogging. Namun itu bukan alasan untuk aku tak menyertai contest nih.

Kenapa aku layak menjadi Top Blogger?

Jawapan tu cuma ada pada pihak korang, so korang lah buat penilaian...

Aku terlalu baru untuk tampil yakin sedemikian rupa. Haha...
Maka dengan itu, aku harap korang adili aku sebaik mungkin.

Kerjaya aku sebagai Navy merupakan kerjaya utama dan blogging adalah kerjaya sampingan. Pun begitu aku berharap dapat menjadi blogger tegar sama seperti Encik Faisal Abdullah, insya allah suatu hari nanti.
Perjalanan sebagai seorang blogger tak dapat aku nyatakan disini kerana masih terlalu awal untuk bercakap soal tuh.

Meskipun begitu aku dapat rasa sama susah, sama payah seperti blogger2 lain. Betul la orang cakap bukan senang nak senang sebenarnya. Kita cuma usaha, keputusan di tangan Nya. Harap aku dapat menghasilkan entry terbaik dan bermanfaat untuk dikongsikan dengan pembaca2 di luar sana. Adioas!

No comments:

Post a Comment